Brukarstøtte

Melde saker vert motteke via webadresse http://brukarhjelp, eller telefonnummer 95 00 60 15 dersom webområdet ikkje er tilgjengeleg.
Brukarhjelp er open 08.00-15.45/15.00 (sommartid 15. mai – 15. september) alle ordinære verkedagar

Brukarstøtte/helpdesk

Tenesta vert utført frå datasenteret vårt i Måløy, og omfattar mottak, registrering og løysing av melde saker i høve IKT i kommunane. Frå datasenteret vårt har vi fjernstyring av alle kommunale pc’ar. Brukarstøtta vår er open 08.00 – 15.45/15.00 (sommartid) alle ordinære verkedagar (måndag – fredag).

Vår brukarstøtte gjeld kun for tilsette i kommunane som brukar godkjent utstyr frå kommunane. Det som ikkje vert løyst av brukarstøtte, vert ruta vidare til andre løysingsgrupper inkl. eksterne partar.

Korleis verte tenesta levert:

Melde saker vert motteke via webadresse http://brukarhjelp, eller telefonnummer 95 00 60 15 dersom webområdet ikkje er tilgjengeleg.
Brukarhjelp er open 08.00-15.45/15.00 (sommartid 15. mai – 15. september) alle ordinære verkedagar.
Melde saker vert registrert i eige system og tilbakemelding skal gjevast til brukar.
Saker  som må løysast andre stadar enn i mottaket, vert straks ruta vidare og arbeidet vert starta opp i høve til prioritet.
Dersom saka ikkje vert løyst i mottaket, skal tilbakemelding gjevast undervegs.

Når melde sak er å sjå på som løyst, skal brukaren få melding om dette. Dersom det er naudsynt, skal aksept frå brukaren hentast inn før saka vert lukka.
Driftsforstyrringar skal varslast i høve varslingslister.

Tips en venn Skriv ut